1. Advies

Open je binnenkort je eerste horecazaak? Of ben je ontevreden over de huidige gang van zaken? Wij geven je graag advies over welk systeem het best past bij jouw zaak.

Op basis van de manier waarop jouw horecazaak draait, de knelpunten die het ondervindt, toekomstplannen,… formuleren wij eerlijk advies met één doel voor ogen: jouw zaak op de meest efficiënte manier mogelijk laten draaien. Ook in functie van intergraties brengen we je in contact met de juiste experten ter zake.

2. Aankoop

Nu we samen hebben bepaald wat je juist nodig hebt, stellen we jouw offerte op.

Bij goedkeuring worden de volgende stappen in onderling overleg ingepland.

3. Administratieve opvolging

Om alles in goede banen te leiden, volgen we administratief alles op. We helpen jou met adminstratieve zaken, zoals de aanmelding voor een geregistreerd kassasysteem, de aanvraag van een VSC-kaart, de registratie van het camerabewakingssysteem, de gebruikelijke paperassen voor de betaalterminals.

Ondertussen doen wij ook het nodige langs onze kant, zoals de administratie rond je witte kassa en het reserveren van het afgesproken materiaal. Uiteraard houden we je steeds op de hoogte over de status van jouw project.

4. Opleiding

Vervolgens leiden we jou op tot expert in het systeem. We overlopen de algemene werking en alle functies die het bezit zodat jij en je team zelfstandig en moeiteloos aan de slag kunnen.

5. Functionele configuratie

Elke horecazaak is uniek. Daarom stellen we het kassasysteem stap voor stap in op maat van jouw zaak.

We maken het vloerplan van jouw horecazaak na, voegen alle producten en gerechten toe die je aanbiedt, personaliseren we de interface, bepalen de bestel- en betalingsmethodes en kiezen we hoe je rapporteringsoverzicht er moet uitzien.

Ook bij bepaalde integraties helpen we je graag verder.

6. Installatie

We komen alles ter plaatse installeren, verbinden en opstarten. We zorgen er ook voor dat we je in de toekomst zo goed mogelijk vanop afstand kunnen helpen.

Om niet voor verrassingen te komen staan tijdens de bediening van je klanten testen we alles uit.

Het is gebeurd… je bent klaar om je horecazaak te openen (of om weer verder te kunnen gaan).

7. Ondersteuning

Iedereen kent het. Net wanneer het druk is in het weekend heb je wat voor.

Er bestaat geen goed moment voor, maar weet dat we 7 op 7 paraat staan om je bij te staan, zowel telefonisch als ter plaatse.

De eerste ontmoeting vond plaats op de beurs in Gent in november 2014, specifiek voor de witte kassa. Er was een gevoel van wederzijds begrip, en Pierre legde de informatie begrijpelijk uit in ‘mensentaal’.

Aanvankelijk waren wij onervaren op het gebied van IT. Tills Solutions heeft alles geduldig uitgelegd met handen en voeten. Na tien jaar verloopt alles heel soepel, met snelle oplossingen voor uitzonderingen die moeilijk op de kassa te krijgen zijn, al de rest kunnen we zelf (ze hebben ons goed opgeleid).

Wij kiezen al jaren voor Tills vanwege de 7/7-ondersteuning. Voorbeelden van snelle hulp, in noodsituaties zoals een slechte blackbox van Fod Fin die op vrijdagavond wordt gefixt, of servers die uitvallen op zondagmiddag tijdens de service en binnen 5 minuten op afstand worden hersteld. Wij zouden Tills Solutions aanraden.

Onze zoon is ook een restaurant gestart…. Hij heeft alles zelf gekozen, we hebben hem enkel heel duidelijk op het kassasysteem gewezen…. Er zijn veel soorten kassa’s, maar er is maar 1 Tills ! De geruststelling komt ook voort uit de directe en snelle reacties op vragen of problemen, waardoor wij in alle rust kunnen blijven werken.

Hilde Notebaert

De Steenen Haene

Nog iets dat je van de to-do list kan schrappen:
‘een betrouwbare partner voor al mijn digitale oplossingen’.

Contacteer ons